• info@emdadlift.ir
  • آدرس: هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام حسین، جنب بازارچه امام حسین ، جنب کوی شفا، ساختمان فردوس، طبقه ششم
ویرایش کنید

درباره ما

آینده خود را از امروز بیمه کنید ما یک شرکت خلاق هستیم که از بانکداری و بیمه گرفته تا مدیریت ثروت و توزیع اوراق بهادار و خدمات مالی اختصاصی را ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس

  • ایران - تهران خیابان یازده شهریور
  • 09199920313
  • روزهای هفته: 8:00 الی 16:00 جمعه: تعطیل
ارتباط با پشتیبان

ارتباط با پشتیبان

09179046413

 هنگام خرید آسانسور، چه نکاتی را باید بدانیم؟

هنگام خرید آسانسور، چه نکاتی را باید بدانیم؟

در آغاز باید بدانیم که، آسانسور ها در انواع هیدرولیکی، کارگاهی، شیشه ای و کششی ساخته می شوند. اولین چیزی که هنگام خرید باید به آن توجه شود، این است که بالابر باید بر اساس استاندارد های لازم خریده شود زیرا اگر نامناسب باشد، ممکن است ساکنین با خرابی مواجه شوند یا در کابین گیر بیفتند. پس در وهله ی اول باید از ایمنی کامل محصول مطمئن شد. از جمله موارد مورد توجه در رابطه با ایمنی آسانسور مجهر بودن آن به سیستم تهویه، ترمز، زنگ خطر، و  تلفن ارتباط با اتاق فرمان است. همچنین به یاد داشته باشید که ظرفیت آسانسور را هم باید مد نظر قرار داد زیرا ظرفیت بیش از حد مجاز آسانسور باعث اختلال در عملکرد آن شده و کابین به صورت غیر طبیعی در بین طبقات متوقف می شود.

شما می توانید برای انتخاب بهترین مکان و بهترین طراحی آسانسور از تیم پشتیبانی ما مشاوره بگیرید.

قطعات مهم آسانسور، ریل، موتور، کابین و تابلو فرمان آن هستند و باید به کیفیت آنها اهمیت داد. نصب آسانسور باید توسط افراد حرفه ای و شرکت دارای پروانه فعالیت انجام گیرد و در غیر این صورت ممکن است آسانسور به دلیل قطع برق ساختمان، استفاده نادرست از آن و نقص الکتریکی یا مکانیکی، متوقف و عملکرد آن مختل گردد. اگرچه نیازی نیست شما نگران این موضوع باشید؛ تیم حرفه ای ما پس از خرید نیز، جهت ارائه خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازی محصول، در خدمت شماست.

یکی دیگر از مسائلی که همواره در بحث آسانسور مطرح می شود سقوط آنها است که دلایل مکانیکی متعددی میتواند منجر به آن شود. اما امروزه، آسانسورهایی که ساخته می شوند مجهز به حسگرهایی هستند که هنگام بروز حادثه به صورت اتوماتیک قفل می شوند . علاوه بر نگه داشتن آسانسور به صورت مکانیزه، برق آن را نیز قطع می کنند.

یکی از نکات مهم بعد از نصب آسانسور، سرویس کردن آن در هر ماه است زیرا نه تنها کارایی آن را بالا می برد بلکه اگر عیب و ایرادی داشته باشد، قابل تشخیص است. هر چند تکنولوژی های نوین برای ساخت آسانسور امکان خرابی و خطر احتمالی آن را به حداقل می رسانند، اما باز هم نیاز به یک سرویس کار امری کاملا طبیعی است.

یکی از سوالاتی که پیش می آید این است که اگر برق قطع شود چه اتفاقی برای آسانسور می افتد؟پاسخ این سوال این است که در آسانسور های امروزی، به دلیل مجهز بودن تابلو فرمان به سیستم خروج اضطراری، هنگام قطع برق، کابین آسانسور به صورت اتوماتیک در یکی از طبقات متوقف می شود و افراد می توانند بدون نگرانی از آن خارج شوند.

و در آخر، تیم پشتیبانی امداد آسانسور در تمام مراحل فروش و پس از فروش پاسخگوی سوالات شما و همراه شما است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *